Türkiye genelinde 55 ilde belediyeler ve belediyelere bağlı kamu şirketleri tarafından yeni bir personel alım süreci başlatıldı.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) alacaklarının tahsilini kolaylaştırmaya yönelik önemli bir düzenlemeyi kamuoyuyla paylaştı.