Bingöl’de Bir Haftada 309 Kilo Uyuşturucu Ele Geçirildi: 11 Gözaltı
Bingöl Valisi Ahmet Hamdi Usta, şehirde gerçekleştirilen güvenlik operasyonları hakkında bilgi vererek, son bir haftada 309 kilogram uyuşturucu madde ele geçirildiğini ve 11 kişinin gözaltına alındığını açıkladı.