Bingöl’de bazı mahallelerde yaşayan vatandaşlar, şebeke suyunun uzun süredir kötü koktuğunu ve son günlerde bulanık akmaya başladığını ileri sürerek duruma tepki gösterdi.
Bingöl’ün Simani Mahallesi Kekooğlu Sitesi sakinleri, yaklaşık 7 yıldır devam eden su sorununun çözülememesine tepki gösterdi.
Bingöl Milletvekili Ömer Faruk Hülakü, Çatak Köyü’nün İçme Suyu Sorununu Meclis Gündemine Taşıdı