Hülakü: Bingöl’de Kanser Hastaları Mağdur
Bingöl Devlet Hastanesi’nde onkoloji doktoru eksikliği nedeniyle kanser hastalarının tedavilerinin aksadığını belirten DEM Parti Bingöl Milletvekili Ömer Faruk Hülakü, sorunun kalıcı şekilde çözülmesi için Sağlık Bakanlığı’na çağrıda bulundu.