BIST 100
14.799,53 0,44%
DOLAR
46,4623 0,05%
EURO
53,2682 -0,04%
GRAM ALTIN
6.285,30 1,29%
FAİZ
41,13 0,24%
GÜMÜŞ GRAM
99,19 2,46%
BITCOIN
65.030,00 1,98%
GBP/TRY
61,6831 0,31%
EUR/USD
1,1460 -0,10%
BRENT
78,55 -2,51%
ÇEYREK ALTIN
10.276,47 1,29%
Bingöl Açık
Bingöl hava durumu
30 °

12 Bingölspor’da Yönetim Krizi: Feyzi Berdibek Net Konuştu

Bingöl’ü 30 yıl aradan sonra 2. Lig’de temsil etme başarısı gösteren 12 Bingölspor’da yönetim krizi sürerken, olağanüstü kongre sürecine ilişkin yeni bir gelişme yaşandı.

HKnN8t3XcAAXUej
Haber: Bingöl Güncel Tv

Kulüp Başkanı Mehmet Engin Özturan’ın istifasının ardından yapılan ilk kongrede aday çıkmaması üzerine ertelenen süreç, ikinci kongrede de sonuç vermedi. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen kongrede başkan adayı gösterilmezken, süreç belirsizliğini korudu.

Salonu dolduran taraftarlar, kulübe sahip çıkılmamasına tepki gösterirken, kongrede yaşanan tıkanıklık krizi derinleştirdi.

Divan kurulu, mevcut yönetim kuruluna 30 gün içinde olağanüstü seçimli genel kurul yapma yetkisi verdi. Bu süre içerisinde yeni kongre kararının alınması gerekiyor.

Öte yandan, süreç içinde de başkan adayı çıkmaması halinde kulübe kayyum atanması ihtimali gündeme gelirken, siyasi kanattan konuya ilişkin açıklama geldi.

AK Parti Milletvekili Feyzi Berdibek, kulüp yönetimine ilişkin yaptığı değerlendirmede “kayyuma geçit yok” mesajı verirken, Engin Özturan ile yola devam edileceğini ifade etti. Siyasi iradenin desteğiyle kulüpte mevcut yönetimin sürdürülmesinin planlandığı ve 12 Bingölspor’un yoluna Özturan başkanlığında devam etmesinin beklendiği belirtildi.

Kulübün önümüzdeki günlerde yeni kongre takvimini netleştirmesi bekleniyor.

 

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?