

BİNGÖL GÜNCEL TV - 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü etkinlikleri kapsamında Bingöl Valiliği tarafından Hacı Hıdır Camii'nden 15 Temmuz Direniş Meydanı'na bayrak yürüyüşü düzenlendi. Yürüyüşe Bingöl Valisi Kadir Ekinci, Belediye Başkanı Erdal Arıkan, protokol üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Etkinlikte konuşan Vali Kadir Ekinci, "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü anma etkinlikleri kapsamında bu akşam bir kez daha demokrasi nöbetindeyiz. Şehitlerini kaybeden yiğit şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyorum. 7 yıl önce 15 Temmuz gecesinde Türkiye asrının kahramanları yaşıyor, mekanları cennet olsun."
