

BİNGÖL GÜNCEL TV - Bingöl’ün Genç ilçesinde yaklaşan kış mevsimine yönelik tedbirlerin ele alındığı “Kış Tedbirleri Koordinasyon ve İşbirliği Toplantısı” düzenlendi. Hükümet Konağı Toplantı Salonu'nda yapılan toplantıya, Genç Kaymakamı Muhammet Güzel başkanlık etti. Toplantıya ayrıca Belediye Başkanı Kemal Tartar, daire amirleri ve ilgili kurum temsilcileri katıldı.
Toplantıda, kış aylarında vatandaşların güvenliği ve yaşam koşullarının iyileştirilmesi için alınması gereken önlemler detaylı şekilde değerlendirildi. Kaymakam Güzel, kurumlar arası koordinasyonun önemine vurgu yaparak, kış şartlarında acil durumlar için hazırlıklı olunması gerektiğini belirtti. [BGHA]
[ilgiliMakale icerik_id="24710"]
