Bingöl’de ormanlık alanlarda üç yıldır sürdüğü iddia edilen ağaç kesim çalışmalarına köylüler tepki gösterdi. Bölge halkı, kesimlerin durdurulmasını ve alanların yeniden ağaçlandırılmasını istedi.