

İl genelindeki çevre köylerde yaşayan vatandaşlar, ormanlık alanlarda yürütülen kesimlerin hem doğaya hem de geçim kaynaklarına zarar verdiğini belirterek yetkililere çağrıda bulundu. Köylüler, özellikle hayvancılık ve arıcılığın olumsuz etkilendiğini ifade etti.
Bölgede yaşayan vatandaşlar, “Üç yıldır buradaki ağaçlar aralıksız kesiliyor. Ormanlarımız yok oldukça su kaynaklarımız kuruyor, hayvanlarımızı otlatacak alan kalmıyor” diyerek tepkilerini dile getirdi.
Köylüler, Orman Genel Müdürlüğü başta olmak üzere ilgili kurumlara seslenerek kesimlerin durdurulmasını, bölgede denetim yapılmasını ve tahrip edilen alanların yeniden ağaçlandırılmasını talep etti.
Bölge halkı, yapılan başvurulara rağmen üç yıldır sonuç alamadıklarını belirterek yetkililerden açıklama beklediklerini ifade etti.

