

BİNGÖL GÜNCEL TV - Bingöl Üniversitesi, 2023 Akademik Yılı'nda göreve başlayan ve yeni akademik unvan kazanan 80 akademisyene "Tebrik Belgesi" takdim etti. Prof. Dr. Fuat Sezgin Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen "Akademik Personel Belge Takdimi Töreni’ne Rektör Prof. Dr. İbrahim Çapak, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Hasan Çiftci, Prof. Dr. İbrahim Yasin Erdoğan, Genel Sekreter Vekili Doç. Dr. Veysel Turan, dekanlar, müdürler ve akademisyenler katıldı.
Tören sırasında Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hasan Çiftci ve Prof. Dr. İbrahim Yasin Erdoğan, akademisyenlere hitaben konuşma yaptılar. Rektör Prof. Dr. İbrahim Çapak ise bir sunum yaparak, "Profesör, doçent ve doktor unvanlarını alan yeni katılan akademisyen arkadaşlarımızı tebrik ediyorum. Akademik kadromuz her geçen gün güçleniyor. Amacımız öğrencilere daha iyi ve kaliteli bir eğitim sunarken üniversitemizi uluslararası alanda tanıtmaktır. Hep birlikte bu hedeflere ulaşacağımıza inanıyorum. Katkılarından dolayı emek veren herkese teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu. [BGHA]
