

Kültür Merkezi Müdürü Ercan Şenlik’in organizasyonuyla gerçekleştirilen programa Genç Belediye Başkanı Kemal Tartar, hakim Taha Apak, kurum ve daire amirleri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Duygusal anların yaşandığı programda katılımcılar, Kaymakam Güzel’e yeni görev yerinde başarı dileklerini iletti. Program boyunca yapılan konuşmalarda Güzel’in görev süresince ilçede yürüttüğü çalışmalar ve vatandaşlarla kurduğu yakın diyalog vurgulandı.
Etkinlikte sahne alan Kültür Merkezi Müdürü Ercan Şenlik, seslendirdiği eserlerle davetlilere duygu dolu anlar yaşattı. Müzik dinletisi sırasında bazı katılımcıların duygulandığı görüldü.
Programın sonunda Genç Tapu Müdürü Sedat Yakuphanoğlu, Kaymakam Güzel’e günün anısına tablo takdim etti. Hatıra fotoğrafı çekiminin ardından program sona erdi.
Kaymakam Muhammet Güzel, kendisine gösterilen ilgiden dolayı teşekkür ederek Genç’ten güzel hatıralarla ayrıldığını ifade etti.

