Bingöl’de Orman Yangınlarıyla Mücadele Komisyon Toplantısı, Vali Cahit Çelik başkanlığında gerçekleştirildi.
BİNGÖL’ün Genç İlçe Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü, yaz aylarında artan yangın riskine karşı vatandaşlara önemli uyarılarda bulundu.